DENEY TALEP FORMU
- FORM NO : F 3171/00 - FORM NO : F 4021/04
Gedik Test Merkezi Deney Laboratuvarı Genel Hizmet
Şartları
1. TARAFLAR
Teklif Eden:
Gedik Test Merkezi
Teklifin Karşı Tarafı (Müşteri):
Firmanız
2. HİZMET KAPSAMI
2.1 Talep edilen deneylerin bu formda (Sayfa 3) eksiksiz olarak
doldurulması gerekmektedir. Aksi halde deney talep formunda belirtilmeyen
deneylere başlanmayacaktır.
2.2 Deney numuneleri iki farklı şekilde teslim alınır.
1)MÜŞTERİ tarafından standartlara uygun hazırlanmış numuneler GTM tarafından
teslim alınır ve deney gerçekleştirilir. 2) Numuneler GTM tarafından
standartlara uygun şekilde hazırlanarak deneye hazır hale getirilir ve deney
gerçekleştirilir.
2.3 Numuneler MÜŞTERİ tarafından deney talep formunda
belirtilen kod veya isimlerle aynı şekilde teslim edilmelidir. GTM tarafından
düzenlenecek deney raporlarında MÜŞTERİ'nin belirlediği bu kod veya isimler
yazacaktır.
2.4 MÜŞTERİ tarafından deneye hazır halde GTM'ye teslim edilen
numunelerde kesilmiş yüzeylerde işleme kusurları olmamalı, yüzeyler pürüzsüz ve
temiz olmalıdır.
2.5 Birden fazla deney numunesi olduğunda, numunelerin yüzey ve
özelliklerinin bozulmaması için birbiriyle teması önlenmiş şekilde ambalajlı
olması gerekmektedir.
2.6 Laboratuvar ve çalışanları sözleşmeye konu faaliyetlerinden
doğan sonuçları, ticari ve istatistikî bilgileri, taraflar arasındaki yazılı ve
sözlü bilgi akışını, MÜŞTERİ'nin yazılı onayı olmaksızın, hiçbir yolla veya
şekilde açıklamayacaktır. MÜŞTERİ dışındaki (ör. şikâyetçi, düzenleyici
merciler) kaynaklardan elde edilen MÜŞTERİ hakkındaki bilgiler, MÜŞTERİ ile
laboratuvar arasında gizli tutulacaktır. Bu bilgilerin sağlayıcısı (kaynak)
laboratuvarca gizli tutulur ve kaynak tarafından onaylanmadığı müddetçe MÜŞTERİ
ile paylaşılmayacaktır. Laboratuvar, MÜŞTERİ'nin faaliyetleri ile ilgili
bilgileri, yürürlükteki kanunlar, yönetmelikler veya kurallar gereği resmi
olarak sormaya yetkili makamlara yazılı olarak talep edilmesi halinde verebilir.
Ancak resmi makamlarca bu bilgi aktarımının gizli tutulması talep edilirse, bu
işlemle ilgili MÜŞTERİ'ye bilgi verilmeyecektir. MÜŞTERİ, laboratuvarın
sistem/ürün vb. belgelendirme veya akreditasyon tetkiklerinde kendisi ile ilgili
kayıtların tetkikçilerin görüşüne açılmasına izin verir.
2.7 Hizmet kapsamı bu deney talep formunda belirtilen numuneler
ve deney tipleri için geçerlidir.
2.8 Deney talebinin onaylanmasından itibaren 15 iş günü
içerisinde numunelerin GTM'ye teslim edilmemesi halinde işlem iptal edilmiş
sayılır. Tekrar gönderilecek numuneler için Deney Talep Formu doldurulmalıdır.
2.9 Numune, Deney Talep Formunun onaylanmasının ardından GTM'ye
gönderilmelidir.
2.10 Tekrar kullanılabilecek numuneler ve şahit numuneler rapor
tarihinden sonra 7 gün süre ile saklanır.
3. ÖDEME
3.1 Deney Talep Formu karşılıklı olarak onaylandığında deney
hizmetlerine başlanabilir. Ancak raporların MÜŞTERİ'ye teslimi ödeme sonrasında
gerçekleştirilir.
3.2 Deney Listesinde belirtilen ücretlere KDV dahil değildir.
3.3 Deney ücreti, GTM' nin aşağıda yer alan hesap numarasına
gönderilecektir. Ücretlerin ödenmesi sırasında oluşan her türlü banka masrafı
MÜŞTERİ'ye aittir. Süresi içinde ödenmeyen faturalar için aylık % 2 gecikme
faizi uygulanacaktır.
3.4 Burada açıklanan hususlar haricindeki tüm durumlar için
ücretler karşılıklı anlaşmayla belirlenir.
4. GİZLİLİK
4.1 Verilecek hizmetler esnasında MÜŞTERİ'den elde edilen her
tür bilgi, belge, doküman ve raporlar son derece gizli muamele görür ve hiç bir
koşulda üçüncü taraflara gösterilmez. Yasal gerekçeler nedeni ile üçüncü
taraflara bilgi vermek durumunda kaldığında, GTM MÜŞTERİ'yi mutlaka haberdar
eder.
5. RAPORLAMA
5.1 Deney raporu e-posta ve fatura ile birlikte ve/veya haricen
kurye ile gönderilecektir.
5.2 Numunelerin tarafımıza teslimi ve raporun gönderimine
ilişkin kurye ücretleri MÜŞTERİ'ye aittir.
5.3 Uygunluk değerlendirmesi yapılması talep edilirse, Karar
Kuralı Talimatı (T 4012 00)'na göre yapılacaktır. Raporda görüş ve yorum
verilmeyecektir.
6. DİĞER HÜKÜMLER
6.1 Sözleşme onaylandığında, www.gediktest.com
web sayfasından temin edilebilecek Genel Hizmet Şartlarımız, MÜŞTERİ tarafından
ulaşılmış, okunup kabul edilmiştir şeklinde addedilecektir.